Reklamacje i Zwroty w sklepie internetowym Domilux.pl

Twoja satysfakcja jest dla nas niezwykle istotna. Może się jednak zdarzyć, że będziesz potrzebować informacji odnośnie reklamacji, zwrotu lub wymiany towaru. Jeżeli poniższe informacje nie będą wystarczające, skontaktuj się z nami!

1. Reklamacje

Jeżeli zakupiony towar został dostarczony z wyraźnymi uszczerbkami, wynikłymi np. z uszkodzenia paczki podczas transportu, klientowi przysługuje prawo do reklamacji produktu. W takim przypadku prosimy o niezwłoczne kontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 669-647-771.

Procedura reklamacji

  1. Niezwłoczne powiadomienie sklepu o zaistniałej sytuacji.

    • telefonicznie pod numerem: 669-647-771.

    • mailowo na adres: info@domilux.pl.

  2. Odesłanie wadliwego produktu wraz z opisem uszkodzenia/niezgodności na adres:
    Piotr Mikulski
    ul. Sputników 13,
    05-402, Otwock.

  3. W terminie 14 dni kalendarzowych od dnia złożenia reklamacji sklep podejmie decyzję o jej uznaniu. W przypadku nie ustosunkowania się do reklamacji, uznaje się ją za rozpatrzoną na korzyść klienta.

  4. Po ustosunkowaniu się do reklamacji klienta:

    • W przypadku nieuznania reklamacji, odsyłamy reklamowany produkt na wskazany adres, koszt wysyłki ponosi Klient.

    • W przypadku uznania reklamacji, wysyłamy nowy produkt na wskazany na wskazany adres i ponosimy koszty wysyłki.

      W przypadku braku takiego samego produktu na magazynie, zwracamy koszty zakupu i poniesione koszty wysyłki.

2. Zwroty

Klientowi przysługuje niezbywalne prawo do zwrotu zakupionego produktu w ciągu 14 dni od jego zakupu, bez konieczności podawania przyczyny. Dla zachowania terminu wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy:

  • telefonicznie pod numerem: 669-647-771.

  • mailowo na adres: info@domilux.pl.

Pocedura odstąpienia od umowy:

  1. Wysłanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

  2. W terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych Klient zobowiązany jest odesłać produkt na adres:
    Piotr Mikulski
    ul. Sputników 13,
    05-402, Otwock.

    WAŻNE: Klient zobowiązany jest zabezpieczyć zwracany towar przed uszkodzeniami. Za uszkodzenia powstałe podczas dostarczenia niezabezpieczonej przesyłki zwrotnej ponosi Klient!

  3. W terminie nie dłuższym niż 14 dni kalendarzowych sklep zwraca klientowi kwotę, którą zapłacił za zwracany towar.

  4. Jeżeli Klient wybrał inny niż najtańszy sposób dostawy dostępny w sklepie, koszty dostawy zamówienia nie podlegają zwrotowi.

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu, wynikające z użytkowania go w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego cech i funkcjonalności.

Wszystkie zamówienia wykonywane na indywidualne zamówienie klienta nie podlegają zwrotom.

3. Wymiana

Jeżeli Klient, który zakupił u nas dowolny produkt chce go wymienić na inny, proszony jest o skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 669-647-771 bądź mailowo pod adresem: info@domilux.pl.

  1. W przypadku chęci wymiany produktu na droższy, Klient pokrywa różnicę w cenie produktów.

  2. Jeżeli Klient chce zamienić zakupiony produkt na tańszy, ewentualną różnicę w cenie sklep rozliczamy w oparciu o indywidualne ustalenia z Klientem.

  3. Wymieniony może zostać jedynie towar nieużywany i wolny od wad!

  4. Koszty przesyłki ponosi Klient.